SPLOŠNI POGOJI

 

Spoštovani gosti, dobrodošli v našem turističnem kompleksu.

Veselimo se Vašega obiska. Celotno osebje Ljubljana Resorta se po najboljših močeh trudi, da bi bilo Vaše bivanje pri nas čim lepše. Da pa je Vaše bivanje lahko tudi brezskrbno, Vas naprošamo, da spoštujete naslednje splošne napotke.

 

Čas prijave in odjave v hotel

Čas prijave v hotel je od 15.00. do 21.00
Čas odjave je od 7.00 do 11.00.
 

Čas prijave in odjave iz kampa

Čas prijave v kamp je od 12.00. do 21.00
Čas odjave iz kampa je od 8.00 do 12.00.

 

Pogoji povpraševanj in rezervacij

Vsak uporabnik spletne strani, ki pošlje povpraševanje se zavezuje, da je vpisani elektronski naslov aktiven in veljaven. Prav tako,  v kolikor poda tudi telefonsko številko, enako velja zanjo - je veljavna in aktivna. S tem nas pooblasti, da ga lahko kontaktiramo z namenom obveščanja in preverjanja v zvezi s povpraševanjem in dalje z rezervacijo. V primeru, da uporabnik ni elektronsko ali telefonsko dosegljiv oziroma nam posreduje napačen ali neveljaven elektronski naslov in/ali telefonsko številko, si pridržujemo pravico do odpovedi rezervacije.

 

Pravica do zasebnosti
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.ljubljanaresort.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in/ali ostale potrebne komunikacije.

 

Komunikacija
Morebitna reklamna elektronska sporočila bomo vedno jasno in nedvoumno označili kot reklamna sporočila. V kolikor ne bi želeli več prejemati reklamnih sporočil, bomo vašo željo brezpogojno upoštevali.

 

Odveza odgovornosti
Vedno se bomo po svojih najboljših možnostih trudili zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naši spletni strani. Kljub temu pa se lahko kdaj zgodi, da ne bomo uspeli pravočasno posodobiti informacij. V takem primeru bodo vedno veljali pogoji in ceniki na recepciji. Vse fotografije na spletni strani so lahko simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov ali prostorov. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

 

Pogoji za plačilo in odpoved   
HOTEL - Individualne rezervacije (do 5 sob)

1.       možnost: “BREZPLAČNA odpoved – plačilo v hotelu”
 

Rezervacije do 5 sob (individualne rezervacije) so lahko narejene s pogojem "Brezplačna odpoved". Takšno rezervacijo lahko odpoveste brez kakršnih koli stroškov odpovedi do 7 dni pred prihodom.

V primeru odpovedi 6 dni pred prihodom ali kasneje se zaračuna prva noč. V primeru neprihoda se zaračuna vrednost cele rezervacije. Plačilo v hotelu (na recepciji) lahko poravnate s kreditno kartico ali pa z gotovino (EUR). Pridržujemo si pravico predavtorizacije kreditne kartice pred prihodom gosta.
 

2.       možnost: “Brez možnosti vračila denarja”
 

Rezervacije brez možnosti vračila denarja je potrebno v celoti plačati na dan rezervacije. Kakršna koli kasnejša sprememba ali odpoved nista mogoči brezplačno.

Če so podatki o kreditni kartici napačni ali kartice iz drugih razlogov ni mogoče bremeniti, ima hotel pravico odpovedati rezervacijo. Če rezervacija vključuje kontaktne podatke, bo hotel o tem obvestil stranko in zaprosil za nove podatke o kreditni kartici.

Če gost odpove oziroma spremeni rezervacijo ali v primeru neprihoda, se zaračuna celotnen znesek rezervacije.

 

HOTEL - Skupinske rezervacije (več kot 5 sob)

Za vse rezervacije 5 ali več sob veljajo posebni pogoji plačila in odpovedi.

-          Pri rezervacijah, opravljenih več kot 90 dni pred prihodom, se določi časovnica za prvo plačilo - plačilo pologa, ki je obvezen in predstavlja 20% celotne vsote. Vplačan depozit je vračljiv le v znesku, ki odgovarja stroškom odpovedi. Enako velja za preostalih 80% vplačanega zneska. (splošni odpovedni pogoji spodaj)
 

-          Pri rezervacijah, opravljenih znotraj 90 dni pred prihodom, se določi časovnica za prvo plačilo - plačilo pologa, ki je obvezen in predstavlja 40% celotne vsote. Vplačan depozit je vračljiv le v znesku, ki odgovarja stroškom odpovedi. Enako velja za preostalih 60% vplačanega zneska. (splošni odpovedni pogoji spodaj)

 

Predračun za predplačilo in dodatne informacije vam pošljejo iz oddelka za rezervacije (sales-ljubljanaresort@gpl.si; Tel + 386 1 589 01 30). Predplačilo je možno z bančnim nakazilom ali s kreditno kartico. Pri plačilu s kreditno kartico se zaračunajo manipulativni stroški v višini 2% od vplačanega zneska.
V kolikor podani podatki niso veljavni ali aktivni, ima hotel pravico odpovedati rezervacijo. Prav tako ima hotel pravico odpovedati rezervacijo, če plačila niso poravnana do dogovorjenega datuma.

 

Splošni pogoji odpovedi za skupinske rezervacije:

-      Brezplačna odpoved velja za preklice do 91 dni ali več pred prihodom

-     do 45 dni pred prihodom - 10% stroškov odpovedi

-     do 31 dni pred prihodom - 20% stroškov odpovedi

-     do 10 dni pred prihodom - 50% stroškov odpovedi

-      9 dni ali manj pred datumom prihoda - 100% stroškov odpovedi

-      do 10 dni pred prihodom je, glede na razpoložljivost, možna sprememba tipa sobe. (Kakršna koli sprememba v napovedanem skupnem številu gostov je predmet pogojev odpovedi in se zaračuna)

 
KAMP - Splošni pogoji za rezervacije:

Rezervacije za individualne goste sprejemamo le za nočitve minimalno 3 noči ali več.

V primeru zapustitve kampa pred iztekom rezervacije, se gostu zaračuna minimalno 3 nočitve po veljavnem ceniku.

 

Za potrditev rezervacije je potrebno vplačilo 30 % celotnega zneska predvidenega bivanja. Način plačila je možen v gotovini, z nakazilom ali s kreditno kartico (pribitek 2% manipulativni strošek). Končna cena bivanja se lahko razlikuje od ponudbe in se izračuna ob prihodu gostov glede na dejanske podatke o gostih in njihovem bivanju v kampu.

Rezervacija je zagotovljena po prejemu akontacije in s povratnim pisnim obvestilom iz strani resort@gpl.si.

 

Odpoved individualne rezervacije v kampu:

Če ob rezervaciji ni navedeno drugače, ima gost pravico do povrnitve vplačane akontacije s pisno odpovedjo bivanja. Nastanitev zaračuna stroške odpovedi kot sledi:

– do 31 dni pred prihodom: brezplačna odpoved

​– do 15 dni pred prihodom: 40 % stroškov odpovedi

– do 8 dni pred prihodom: 70 % stroškov odpovedi​

– za preklice od 7 dni do dneva prihoda se vplačane akontacije ne vrača

V juliju in avgustu se v primeru odpovedi rezervacije manj kot 2 dni pred prihodom (oz. na dan prihoda) zaračuna celotni dogovorjeni znesek nočitev do 3 dni rezervacije.

Za rezervacije pod pogojem "Brez možnosti vračila denarja" se v primeru odpovedi ali spremembe ne vrača vplačanega zneska.

 

Za skupinske rezervacije v kampu veljajo enaki pogoji za potrditev rezervacije.

Možna je rezervacija tudi za manj kot tri (3) noči.

Pogoji preklica skupinskih rezervacij v kampu so sledeči: Če ob rezervaciji ni navedeno drugače, imajo skupine pravico do povrnitve vplačane akontacije s pisno odpovedjo bivanja. Nastanitev zaračuna stroške odpovedi kot sledi:

-    do 91 dni ali več pred prihodom: brezplačna odpoved

-     do 45 dni pred prihodom - 10% stroškov odpovedi

-     do 31 dni pred prihodom - 20% stroškov odpovedi

-     do 10 dni pred prihodom - 50% stroškov odpovedi

-      9 dni ali manj pred datumom prihoda - 100% stroškov odpovedi

 

 
Pravila bivanja v hotelu in kampu

Vsaka oseba, ki vstopa v območje turističnega naselja Ljubljana Resort mora biti prijavljena. Osebje Ljubljana Resorta si kadarkoli pridržuje pravico do preverjanja istovetnosti oseb v hotelu ali kampu z namenom preprečevanja vstopa nepooblaščenim osebam.

 

V sobah v Ljubljana Resort hotelu ni dovoljeno kaditi. V primeru kajenja, bo vašemu računu dodan strošek čiščenja v višini 200 EUR.

V primeru večjih madežev ali poškodb lastnine Ljubljana Resorta, soglašate s plačilom čiščenja oz. popravila v višini vsaj 50 EUR (oz. po oceni škode).

Šolske skupine, ki bivajo v hotelu so ob prihodu dolžne predložiti garancijo v višini 10€ na osebo za primere škode.

 

Nočni mir v Ljubljana Resortu traja od 23.00 do 7.00 ure. V tem času ni dovoljeno gibanje z motornimi vozili, ukvarjanje s športom in rekreacijo, prepevanje, dretje, razbijanje z vrati, montiranje in demontiranje šotorov ali baldahinov ter podobne hrupne dejavnosti. Posledica upravičenih pritožb drugih gostov zaradi prevelikega hrupa je, da mora hrupna družba takoj in brez povračila zapustiti območje.

Po 23. uri ni dovoljen prehod skozi glavni vhod (zapornica) z motornim vozilom.

Za vsa vozila je omejena hitrost znotraj območja na 5 km/h.


Ljubljana Resort nudi izposojo koles. Uporaba kolesa je na uporabnikovo odgovornost. Ljubljana Resort zavrača vse denarne ali pravne zahtevke, povezane z izposojo koles. Uporabnik se zaveže, da kolo vedno (pravočasno) vrne na lokacijo Ljubljana Resorta tudi v primeru okvare.

Dodatne stroške, povezane z nastanitvijo gostje poravnajo ob odhodu-odjavi.

 

Dodatna ponudba

Storitve v dodatni ponudbi so na voljo le na povpraševanje in v primeru razpoložljivosti.

Dodatno ponujamo storitev nošenja prtljage, storitev kosila ali večerje (polpenzion), paket za malico "za s seboj" idr.


Parkiranje na parkirišču v kampu, pred hotelom ali pred zapornico je na odgovornost lastnika vozila, Ljubjana Resort ne odgovarja za morebitno škodo.

Domači ljubljenčki so dovoljeni ob predhodni potrditvi tako v kampu kot v hotelu ( ker le nekatere hotelske sobe sprejmejo ljubljenčke, je razpoložljivost omejena). Doplačilo za bivanje ljubljenčka je odvisno od nastanitve in se giblje med 6,00€ in 25,00€ na noč. V primeru, da ljubljenček biva neprijavljen pa se zaračuna dodatnih 50,00€ za čiščenje.

 

Vsak gost je ob odhodu dolžan vrniti kartico za hotelsko sobo, ključ ali kartico s številko parcele v kampu. V primeru, da temu ni tako, si Ljubljana Resort pridržuje pravico do zaračunanja 15,00€ za izdelavo nove kartice ali ključa.

 

Pohvale, pritožbe in reklamacije
Ker spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, nam lahko svoje pohvale ali pritožbe vedno pošljete po elektronski pošti na naslov: resort@gpl.si, ali po navadni pošti na naslov Dunajska cesta 270, 1000 Ljubljana.

V petih delovnih dneh vam bomo potrdili prejem sporočila in vas obvestili kako dolgo bomo vašo zadevo obravnavali. Vseskozi vas bomo obveščali o poteku postopka.

Knjiga pritožb in pohval se nahaja na recepciji. Obravnavamo lahko le zadeve s  popolno izpolnjenimi podatki. V kolikor so podatki neberljivi, zadeve ne bomo obravnavali. V nasprotnem primeru veljajo zgoraj opisani pogoji.

Reklamacije lahko gost odda osebno, takoj ko se pojavi problem, na recepciji v knjigo pritožb in pohval, oziroma pisno najkasneje v roku petnajst (15) dni po končanem bivanju. Reklamacija mora biti utemeljena z ustreznimi dokazi. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

  

Osebje Ljubljana Resorta vam želi prijetno in sproščeno bivanje!

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih